معرفی مختصر سید عطاالله میرزاده:

بسم الله الرحمن الرحیم

 معرفی مختصر سید عطاالله میرزاده:

سید عطااالله میرزاده فرزند سید مرتضی در سال 1368/09/17 هجری شمسی، در دهکده گذار ولسوالی دوشی استان بغلان چشم به جهان گشودم، دوره متوسطه خویش را از صنف اول الی صنف هفتم در دبیرستان حضرت علی (ک) در زاد گاهم به پایان رساندم، و دوره لیسه را در دبیرستان عالی شهید بلخی مقیم ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به پایان رساندم، که در سال 1389 هجری شمسی از مکتب لیسه  عالی شهید بلخی فارغ گردیدم و در سال متذکره در قول اردوی 209 شاهین در دفتر سواد آموزی آن به حیث استاد سواد آموزی شامل وظیفه شدم، سه ماه منحیث استاد اجرای وظیفه نمودم، و بعدا به حیث راپورتر و یا مدیر اداری سواد آموزی مرکز تعلیمی قول اردوی 209 شاهین از شروع سال 2012 الی 2014 ایفای وظیفه نمودم، در جریان وظیفه شامل دانشگاه شدم و از رشته کمپیوتر ساینس به مقطع لیسانس سند فراغت بدست آوردم و فعلان در موسسه فنکا افغانستان و به حیث آمرمالی نماینده گی نهرشاهی ایفای وظیفه مینمایم.
همه خفتند و من دلشده را خواب نبرد            همه شب دیده من بر فلک استاره شمرد
خوابم از دیده چنان رفت که هرگز ناید             خواب من زهر فراق تو بنوشید و بمرد


                                                                                 بااحترام 
                                                                         سید عطاالله میرزاده

نظرات

پست‌های پرطرفدار